Follow me:

Nyt i sagen om babyshower.dk

Kan I huske indlægget jeg skrev om babyshower.dk?

Nå om ikke andet så startede de med at anmelde min anmeldelse på Trustpilot.dk, nok fordi den var pænt negativ og jeg kun gav 1 stjerne. De gav begrundelsen at de ikke kendte til min ordre – say what?

Trustpilot skrev så til mig efterfølgende, og jeg skulle svare på nogle spørgsmål så de kunne være sikre på at jeg havde handlet hos babyshower, hvilke jeg jo desværre havde.

Jeg har også været i dialog med Poul fra babyshower, som slet ikke kan forstå min side af sagen, og påstår sågar at jeg ikke taler sandt, og min side af sagen ikke er den rigtige.
Jeg fortalte ham så at jeg ikke brød mig om at blive beskyldt for at lyve, men det mente han heller ikke han havde sagt, nææh ikke direkte, men når han skriver han ikke mener jeg taler sandt så er det sgu det samme som at sige jeg lyver.  Direkte kopieret fra mailen:

“Dette har jeg nu sikret mig, men jeg erkender samtidig at du har en anden opfattelse af forløbet end os. Fred være med det. Det er du i din gode ret til. Og du er naturligvis også i din gode ret til at give din mening til kende på Trustpilot, hvis du mener det er det rigtige.”

Jeg spurgte ham også i mailen hvorfor min anmeldelse var blevet anmeldt til trustpilot, men det fik jeg aldrig svar på, hvilket virker meget underligt, og som om man prøver at skjule noget!

Han blev hårdnakket ved med at påstå at medarbejderen kun ville hjælpe, men hun bad hverken om adresse, eller navn (navn havde hun dog fået, da samtalen startede) Hvilket han sagde hun havde
.. Hun svarede som sagt blot at hun ikke kunne hjælpe når vi intet ordrenummer havde, og så var det Kenneth bad om at få pengene retur, hvor hun så svarede at han måtte komme ind i kampen, der var på ingen tidspunkter nogen samtale omkring vores adresse eller navn så ordren kunne findes den vej igennem, nej.

Han mente bestemt ikke medarbejderen havde været ubehøvlet eller noget (igen jeg lyver efter hans mening), men det er der jo så andre der har oplevet med deres kundeservice tidligere, så det er jo ikke et enestående tilfælde.

babyshower11

Kan I se? Der påståes igen at det er kunden der lyver, og kunden mener også medarbejderen i kundeservie er ubehøvlet. Ja og jeg har en del flere print screens (også af nyere dato) fra siden. Fordi det åbenbart er meget normalt at anmelde de anmeldeser man ikke kan lide, når man hedder babyshower!

Men dialogen med Poul, gav desværre mig ikke meget. Andet end han mente det jeg havde oplevet ikke var sandt.
– Troede ellers jeg ville kunne få noget ud af den dialog, men den var ikke positiv, jeg blev blot anklaget for at lyve, og brugte undskyldningen med at der er to sider af en sag osv.
Meget uprofessionelt.

Tænk sig at deres kundeservice har sagt til en kunde at hun selv måtte skære madrassen til, fordi de havde leveret noget forkert?

babyshower5

Min anmeldelse er kommet online på Trustpilot igen, og Poul har også svaret der inde :) Men det giver jeg ikke meget for. Jeg har som sagt hverken modtaget ordre mailen, eller den såkaldte mail om at varen var midlertidig udsolgt ;) Han påstår stadig de ikke var ubehøvlet, hvilket hun var, meget!
Varen er dog kommet frem nu, men aldrig igen babyshower.

I kan læse min anmeldelse og hans svar via linket her

Lige en ekstra, der prøver de så også at hoppe uden om at leverandøren åbenbart er en dør. Det er da deres ansvar at sørge for pakken leveres ordenligt.

babyshower8

Previous Post Next Post

Du vil måske også kunne lide

No Comments

Leave a Reply